Wednesday 6 April 2011

missCinta start blogging.....

hey,
yes...it's my 1st time, 1st day..1st trial... 1st post. ntah dari mane dtg rase nk start jadi salah sorang blogger yg hot but sweet (hot ke??) Since dis is my 1st experience...well, the idea nk mengeluarkan ayat2, menyusun kata..i stil belum dapat the aura kot.. momentum belum sampai nk bercerita. 

For today, let me introduce myself n of coz..why crita cinta, why i called myself missCinta.. why must ade word of cinta.. 

I'm a very soft-spoken lady, tp dlm soft2 ni..bila dtg angin nk marah, nk melenting..... all the soft2 kind of lady gone juz like dat! tp marah bukanlah nk marah x tentu pasal, giler pe tiba2 nak marah, kaaannnn.. of coz marah tu comes in a good package; sebab, punca, simpan, geram n bla bla... ha tu yg bole jadi marah giler! but jarang sebenarnye nak marah2 ni coz for me... marah, sakit hati.. is actually like u are wasting yr happiness time so bayangkanlah if 1 hari marah.... x ke 1 hari happiness tu terbuang. lepas tu baru lah nk ckp.."i wish i cud turn back d time" lol. Cinta... why mesti ade cinta... coz i think i'm a very loving person.. i love read love story, tgk dvd bout young love.. bout how sum1 fight for love.. how is it feel betrayed by love.. anything to do with love... smpikan ade at 1 time.. me n my mr.lovey bila we look at each other eyes.. suddenly we said.."love..love..love" hahha...dats sweet,kaaannnnn. So back to my basic introduction, beside a soft-spoken.. i can say that i'm a very the very sgt loving ok hehe.. i care too much.. love too much.. til kdg2 rasa sakit hati bila what i get is only hurt. bukan ke patut nya.."berbaloi-baloi" tp sumtimes not worth it. maybe coz of "too much"..erm bukan maybe dh, mmg dh sah2...kan. sbb degil.. Yes, i mmg seorg yg degil. dari kecik smpi skrg, degil x pnh nk hilang (ayat mak ni...sorry mak! luv u too). wateva i wish to have.. i will have. klu dh nak tu...nak jgk, x boleh nk tunggu dah.. well, i can't help myself. 

okidokie...i gez, that it for today..  take care sweeties

No comments:

Post a Comment